اتحاد راهبردی فناورانهبررسی نقش رویکردهای سیاسی بینالمللی بر انگیزه ورود به اتحادهای راهبردی فناورانه بینالمللی (مورد مطالعه: صنعت نفت) [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 1-11]
ادراک منصفانهتعیین سطح ادراک اخلاقی بودن افزایش قیمت دردوره بحران ارزی (مقایسه برندهای داخلی و خارجی) [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 27-43]
ارزش درک شدهتاثیر تاییدیه های محصولات خارجی بر ارزش ادراک شده و وفاداری مشتریان با نقش تعدیلگری روابط فرااجتماعی (مورد مطالعه: تجهیزات دندانپزشکی) [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 159-179]
ارزشگذاریتحلیل اهمیت – عملکرد عوامل مؤثر بر ارزشگذاری شرکتهای نوپا جهت ورود به بازارهای داخلی و بینالملل [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 13-31]
استراتژیارائه مدل بهبود عملکردصادراتی شرکتهای صنایع غذایی در استان کرمانشاه با محوریت استراتژی لجستیک [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 137-155]
استراتژی کسب&rlm؛ وکار دیجیتالشناسایی ابعاد استراتژی کسب وکار دیجیتال جهت ورود به بازارهای بین الملل [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 45-78]
استراتژیهای ترمیم خدماتواکاوی نقش موانع رویگردانی مشتریان بر استراتژی ترمیم خدمات (مورد مطالعه: صنعت بانکداری) [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 183-203]
استراتژی هم آواسازیگونه شناسی نظریات شکلدهنده استراتژی هم آواسازی در کسبوکارهای پلتفرمی [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 249-270]
اعتماد مشتریطراحی مدل سلسله مراتبی بهبود کسب و کارهای صنایع دستی ایران در بستر تجارت الکترونیک با محوریت ارتقاء اعتماد مشتریان [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 223-242]
اعلامیه جهانی حقوق بشرکدهای اخلاقی حاکمیت نسبت به مهاجران ورودی کار بر اساس اعلامیه جهانی حقوق بشر [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 147-166]
اقتصاد مقاومتیطراحی مدل توسعه کسب و کارهای کوچک و متوسط با تاکید بر نقش اقتصاد مقاومتی [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 137-158]
الگوریتم فراابتکاری چند هدفهارزیابی مدلهای پرتفوی سرمایه گذاری در صندوقهای سرمایهگذاری مشترک در بازارهای مالی جهانی (با تاکید بر الگوریتم فرا ابتکاری چند هدفه) [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 147-166]
انتخابهای استراتژیکشناسایی و تبیین انتخاب های استراتژیک کسب وکارهای بین المللی و داخلی در ورود به بازارهای پلتفرمی دیجیتال در ایران [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 117-136]
انطباق برنامه بازاریابیتاثیرپذیری عملکرد سازمان از پراکندگی قابلیتهای بازاریابی بینالمللی بین سازمانی؛ بررسی نقش میانجی انطباق برنامه بازاریابی و نقش تعدیلگر پویایی بازار و هماهنگی بازاریابی بینالمللی [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 23-42]
ب
بازاریابی بینالمللطراحی الگوی توسعه بازاریابی بین الملل کشور در شرایط تحریم [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 95-113]
بازاریابی داخلینقش بازاریابی داخلی در ارتقای رفتار مشتریمداری با تبیین نقش میانجی رفتارهای هیجانی (مورد مطالعه: مهمانداران خطوط هوایی بینالملل) [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 225-244]
بازاریابی دیجیتالشناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر بین المللی شدن شرکتهای فعال در حوزه استخراج مواد اولیه (مورد مطالعه صنعت سنگ) [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 33-48]
بازاریابی کارآفرینانهشناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر بین المللی شدن شرکتهای فعال در حوزه استخراج مواد اولیه (مورد مطالعه صنعت سنگ) [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 33-48]
بازارگرایینقش گرایش به کارآفرینی اجتماعی در توسعه بازارگرایی و همآفرینی ارزش [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 115-135]
بازارهای بینالمللتحلیل اهمیت – عملکرد عوامل مؤثر بر ارزشگذاری شرکتهای نوپا جهت ورود به بازارهای داخلی و بینالملل [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 13-31]
بازارهای بینالمللارائه مدل برندسازی محصولات صنعتی ایران در بازارهای بینالمللی با رویکرد تئوری داده بنیاد [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 199-226]
بازارهای چندسویه پلتفرمپایهشناسایی و تبیین انتخاب های استراتژیک کسب وکارهای بین المللی و داخلی در ورود به بازارهای پلتفرمی دیجیتال در ایران [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 117-136]
بازارهای مالیارزیابی مدلهای پرتفوی سرمایه گذاری در صندوقهای سرمایهگذاری مشترک در بازارهای مالی جهانی (با تاکید بر الگوریتم فرا ابتکاری چند هدفه) [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 147-166]
بازیگری ظاهرینقش بازاریابی داخلی در ارتقای رفتار مشتریمداری با تبیین نقش میانجی رفتارهای هیجانی (مورد مطالعه: مهمانداران خطوط هوایی بینالملل) [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 225-244]
بازیگری عمیقنقش بازاریابی داخلی در ارتقای رفتار مشتریمداری با تبیین نقش میانجی رفتارهای هیجانی (مورد مطالعه: مهمانداران خطوط هوایی بینالملل) [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 225-244]
بازنماییبازنماییِ تصاویر ذهنی مصرفکنندگان در انتخاب برندهای ایرانی [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 1-24]
بیت کوینارائه مدل شبکه همکاری بیتکوین و صنعت گردشگری: بررسی عوامل تأثیرگذار بر کسبوکار اکوسیستم با رویکرد نقشه شناختی فازی [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 25-54]
برندسازیارائه مدل برندسازی محصولات صنعتی ایران در بازارهای بینالمللی با رویکرد تئوری داده بنیاد [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 199-226]
برندهای ایرانیبازنماییِ تصاویر ذهنی مصرفکنندگان در انتخاب برندهای ایرانی [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 1-24]
برندهای داخلی و خارجیتعیین سطح ادراک اخلاقی بودن افزایش قیمت دردوره بحران ارزی (مقایسه برندهای داخلی و خارجی) [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 27-43]
بینالمللیسازیبینالمللیسازی یکباره یا تدریجی؟ موردکاوی فرآیند بینالمللیسازی سه کسبوکار دانشبنیان [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 93-108]
بینالمللی سازی شرکتهای دانشبنیانمدل بینالمللی سازی شرکتهای دانشبنیان با تبیین نقش گرایش کارآفرینانه، نوسازی استراتژیک، قابلیتهای پویا و توسعه سرمایه انسانی [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 71-90]
بین المللی شدنتعیین روش ورود شرکت های دانش بنیان به بازار خارجی با استفاده از تکنیک های تصمیم گیری چند معیاره [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 123-146]
بینالمللی شدنشناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر بین المللی شدن شرکتهای فعال در حوزه استخراج مواد اولیه (مورد مطالعه صنعت سنگ) [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 33-48]
بوروکراسیواکاوی نقش موانع رویگردانی مشتریان بر استراتژی ترمیم خدمات (مورد مطالعه: صنعت بانکداری) [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 183-203]
پاسخگوییبهبازارواکاوی نقش پاسخگویی به بازار بر عملکردصادراتی با نقش میانجی مزیت رقابتی در میان شرکتهای کوچک و متوسط [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 43-70]
پراکندگی قابلیتهای بازاریابی بینالمللی بین سازمانیتاثیرپذیری عملکرد سازمان از پراکندگی قابلیتهای بازاریابی بینالمللی بین سازمانی؛ بررسی نقش میانجی انطباق برنامه بازاریابی و نقش تعدیلگر پویایی بازار و هماهنگی بازاریابی بینالمللی [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 23-42]
پشتیبانی نهادیتأثیر پشتیبانی نهادی بر عملکرد صادراتی: تحلیل نقش تلاطم بازار و جهتگیری نوآوری [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 79-99]
پویایی بازارتاثیرپذیری عملکرد سازمان از پراکندگی قابلیتهای بازاریابی بینالمللی بین سازمانی؛ بررسی نقش میانجی انطباق برنامه بازاریابی و نقش تعدیلگر پویایی بازار و هماهنگی بازاریابی بینالمللی [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 23-42]
پویایی کسب &rlm؛ وکارشناسایی ابعاد استراتژی کسب وکار دیجیتال جهت ورود به بازارهای بین الملل [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 45-78]
تجارت عادلانهارائه مدل تجارت عادلانه در جهت دستیابی به مزیت رقابتی شرکتهای صادرکننده صنایع غذایی [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 271-287]
تجربه قبلی خریدبررسی بین طبقه ای نگرش مصرف کنندگان استان کرمانشاه در خصوص محصولات چینی [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 71-91]
تحریمطراحی الگوی توسعه بازاریابی بین الملل کشور در شرایط تحریم [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 95-113]
تحلیل مضمونطراحی شبکه مضامین تشخیص فرصتهای کارآفرینانه در حوزه گردشگری درمانی [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 167-182]
ترمیم خدماتواکاوی نقش موانع رویگردانی مشتریان بر استراتژی ترمیم خدمات (مورد مطالعه: صنعت بانکداری) [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 183-203]
تشخیص فرصت کارآفرینانهطراحی شبکه مضامین تشخیص فرصتهای کارآفرینانه در حوزه گردشگری درمانی [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 167-182]
تصمیم گیری چند معیارهتعیین روش ورود شرکت های دانش بنیان به بازار خارجی با استفاده از تکنیک های تصمیم گیری چند معیاره [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 123-146]
تصویر ذهنیبازنماییِ تصاویر ذهنی مصرفکنندگان در انتخاب برندهای ایرانی [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 1-24]
تغییرات قیمتیبررسی اثرمالکیت برند و تفاوت قیمتی برند داخلی و خارجی بر قصد خرید با تعدیل گری قومگرایی مصرفکننده [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 263-284]
تلاطم بازارتأثیر پشتیبانی نهادی بر عملکرد صادراتی: تحلیل نقش تلاطم بازار و جهتگیری نوآوری [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 79-99]
توسعه بازارواکاوی راهکارهای توسعه بازار محصولات سالم و ارگانیک واحدهای صنایع غذایی استان کرمانشاه [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 227-247]
توسعه سرمایه انسانیمدل بینالمللی سازی شرکتهای دانشبنیان با تبیین نقش گرایش کارآفرینانه، نوسازی استراتژیک، قابلیتهای پویا و توسعه سرمایه انسانی [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 71-90]
توسعه کسبوکارارائه مدل شبکه همکاری بیتکوین و صنعت گردشگری: بررسی عوامل تأثیرگذار بر کسبوکار اکوسیستم با رویکرد نقشه شناختی فازی [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 25-54]
تئوری داده بنیادارائه مدل برندسازی محصولات صنعتی ایران در بازارهای بینالمللی با رویکرد تئوری داده بنیاد [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 199-226]
ج
جهتگیری نوآوریتأثیر پشتیبانی نهادی بر عملکرد صادراتی: تحلیل نقش تلاطم بازار و جهتگیری نوآوری [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 79-99]
چ
چابکی سازمانیتاثیر کاربرد دانش، سرمایه اجتماعی و کنشگری تجارت الکترونیک بر چابکی سازمانی در پاسخ به بحران کرونا (مورد مطالعه:شرکت های صادراتی استان گلستان) [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 167-192]
ح
حافظه سازمانیتاثیر کاربرد دانش، سرمایه اجتماعی و کنشگری تجارت الکترونیک بر چابکی سازمانی در پاسخ به بحران کرونا (مورد مطالعه:شرکت های صادراتی استان گلستان) [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 167-192]
حاکمیتکدهای اخلاقی حاکمیت نسبت به مهاجران ورودی کار بر اساس اعلامیه جهانی حقوق بشر [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 147-166]
خ
خلق مشترک و کاربرد دانشتاثیر کاربرد دانش، سرمایه اجتماعی و کنشگری تجارت الکترونیک بر چابکی سازمانی در پاسخ به بحران کرونا (مورد مطالعه:شرکت های صادراتی استان گلستان) [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 167-192]
رفتار مشتریمدارینقش بازاریابی داخلی در ارتقای رفتار مشتریمداری با تبیین نقش میانجی رفتارهای هیجانی (مورد مطالعه: مهمانداران خطوط هوایی بینالملل) [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 225-244]
رفتارهای هیجانینقش بازاریابی داخلی در ارتقای رفتار مشتریمداری با تبیین نقش میانجی رفتارهای هیجانی (مورد مطالعه: مهمانداران خطوط هوایی بینالملل) [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 225-244]
رقابتمندی بین المللی گردشگریارزیابی منبع محور مناطق نمونه گردشگری بر اساس مدلهای رقابتمندی مقصدهای گردشگری (TDC) و تحلیل تصمیمگیری چند معیاره (MCDA) [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 101-121]
روابط فرااجتماعیتاثیر تاییدیه های محصولات خارجی بر ارزش ادراک شده و وفاداری مشتریان با نقش تعدیلگری روابط فرااجتماعی (مورد مطالعه: تجهیزات دندانپزشکی) [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 159-179]
روش ورودتعیین روش ورود شرکت های دانش بنیان به بازار خارجی با استفاده از تکنیک های تصمیم گیری چند معیاره [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 123-146]
رویکردهای سیاسی بینالمللیبررسی نقش رویکردهای سیاسی بینالمللی بر انگیزه ورود به اتحادهای راهبردی فناورانه بینالمللی (مورد مطالعه: صنعت نفت) [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 1-11]
رویگردانی مشتریواکاوی نقش موانع رویگردانی مشتریان بر استراتژی ترمیم خدمات (مورد مطالعه: صنعت بانکداری) [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 183-203]
صنایع کوچکشناسایی و طراحی مدل خوشه بندی قابلیت های خدماتی در صنایع کوچک ایران با استفاده از رویکردهای تحقیق در عملیات نرم: تبیین میک مک [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 193-223]
صندوقهای سرمایهگذاری مشترکارزیابی مدلهای پرتفوی سرمایه گذاری در صندوقهای سرمایهگذاری مشترک در بازارهای مالی جهانی (با تاکید بر الگوریتم فرا ابتکاری چند هدفه) [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 147-166]
صنعت پرداختارائه مدل شبکه همکاری بیتکوین و صنعت گردشگری: بررسی عوامل تأثیرگذار بر کسبوکار اکوسیستم با رویکرد نقشه شناختی فازی [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 25-54]
صنعت سنگشناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر بین المللی شدن شرکتهای فعال در حوزه استخراج مواد اولیه (مورد مطالعه صنعت سنگ) [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 33-48]
صنعت نفتبررسی نقش رویکردهای سیاسی بینالمللی بر انگیزه ورود به اتحادهای راهبردی فناورانه بینالمللی (مورد مطالعه: صنعت نفت) [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 1-11]
ع
عزت نفسبررسی بین طبقه ای نگرش مصرف کنندگان استان کرمانشاه در خصوص محصولات چینی [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 71-91]
عملکردشناسایی عوامل تعیینکننده عملکرد صادراتی شرکتهای کوچک و متوسط: مطالعهای با رویکرد ترکیبی [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 91-115]
عملکرد بین المللیتاثیر قابلیت های نوآوری محصول، هوشمندی بازار، قیمت گذاری و ارتباطات بازاریابی بر مزیت رقابتی و عملکرد بین المللی کسب و کارهای کوچک و متوسطِ استان هرمزگان [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 159-178]
عملکرد سازمانیتاثیرپذیری عملکرد سازمان از پراکندگی قابلیتهای بازاریابی بینالمللی بین سازمانی؛ بررسی نقش میانجی انطباق برنامه بازاریابی و نقش تعدیلگر پویایی بازار و هماهنگی بازاریابی بینالمللی [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 23-42]
عملکردصادراتیواکاوی نقش پاسخگویی به بازار بر عملکردصادراتی با نقش میانجی مزیت رقابتی در میان شرکتهای کوچک و متوسط [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 43-70]
عملکرد صادراتنقش قابلیت نوآوری بر عملکرد صادرات با نقش میانجی سرمایه اجتماعی [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 49-66]
عملکرد صادراتیبررسی تأثیر سرمایه اجتماعی بیرونی بر عملکرد صادراتی با تبیین نقش میانجی قابلیتهای پویا [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 1-26]
عملکرد صادراتیتأثیر پشتیبانی نهادی بر عملکرد صادراتی: تحلیل نقش تلاطم بازار و جهتگیری نوآوری [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 79-99]
قابلیت نوآورینقش قابلیت نوآوری بر عملکرد صادرات با نقش میانجی سرمایه اجتماعی [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 49-66]
قابلیت های بازاریابیتاثیر قابلیت های نوآوری محصول، هوشمندی بازار، قیمت گذاری و ارتباطات بازاریابی بر مزیت رقابتی و عملکرد بین المللی کسب و کارهای کوچک و متوسطِ استان هرمزگان [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 159-178]
قابلیت های پویابررسی تأثیر سرمایه اجتماعی بیرونی بر عملکرد صادراتی با تبیین نقش میانجی قابلیتهای پویا [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 1-26]
قابلیتهای پویامدل بینالمللی سازی شرکتهای دانشبنیان با تبیین نقش گرایش کارآفرینانه، نوسازی استراتژیک، قابلیتهای پویا و توسعه سرمایه انسانی [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 71-90]
قابلیت های خدماتیشناسایی و طراحی مدل خوشه بندی قابلیت های خدماتی در صنایع کوچک ایران با استفاده از رویکردهای تحقیق در عملیات نرم: تبیین میک مک [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 193-223]
قصد خرید مشتریبررسی بین طبقه ای نگرش مصرف کنندگان استان کرمانشاه در خصوص محصولات چینی [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 71-91]
قوم گراییبررسی بین طبقه ای نگرش مصرف کنندگان استان کرمانشاه در خصوص محصولات چینی [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 71-91]
قومگراییبررسی اثرمالکیت برند و تفاوت قیمتی برند داخلی و خارجی بر قصد خرید با تعدیل گری قومگرایی مصرفکننده [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 263-284]
ک
کارآفرینتبیین مدل نقش شرکت های دانش- بنیان بر کارآفرینی بین المللی [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 55-70]
کارآفرینیطراحی شبکه مضامین تشخیص فرصتهای کارآفرینانه در حوزه گردشگری درمانی [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 167-182]
کارآفرینیشناسایی ابعاد و مؤلفههای مشارکت ذینفعان در توسعه کارآفرینی گردشگری [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 285-304]
کارآفرینیتبیین مدل نقش شرکت های دانش- بنیان بر کارآفرینی بین المللی [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 55-70]
کارآفرینی بین المللیتبیین مدل نقش شرکت های دانش- بنیان بر کارآفرینی بین المللی [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 55-70]
کسب و کار بین المللشناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر بین المللی شدن شرکتهای فعال در حوزه استخراج مواد اولیه (مورد مطالعه صنعت سنگ) [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 33-48]
کسب وکار کوچک و متوسططراحی مدل توسعه کسب و کارهای کوچک و متوسط با تاکید بر نقش اقتصاد مقاومتی [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 137-158]
کسبوکارهای پلتفرمیگونه شناسی نظریات شکلدهنده استراتژی هم آواسازی در کسبوکارهای پلتفرمی [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 249-270]
کسبوکارهای گردشگریشناسایی ابعاد و مؤلفههای مشارکت ذینفعان در توسعه کارآفرینی گردشگری [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 285-304]
کنشگری تجارت الکترونیکتاثیر کاربرد دانش، سرمایه اجتماعی و کنشگری تجارت الکترونیک بر چابکی سازمانی در پاسخ به بحران کرونا (مورد مطالعه:شرکت های صادراتی استان گلستان) [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 167-192]
گرایش به کارآفرینیاجتماعینقش گرایش به کارآفرینی اجتماعی در توسعه بازارگرایی و همآفرینی ارزش [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 115-135]
گرایش کارآفرینانهمدل بینالمللی سازی شرکتهای دانشبنیان با تبیین نقش گرایش کارآفرینانه، نوسازی استراتژیک، قابلیتهای پویا و توسعه سرمایه انسانی [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 71-90]
گردشگریطراحی مدل سلسله مراتبی بهبود کسب و کارهای صنایع دستی ایران در بستر تجارت الکترونیک با محوریت ارتقاء اعتماد مشتریان [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 223-242]
گردشگریارائه مدل شبکه همکاری بیتکوین و صنعت گردشگری: بررسی عوامل تأثیرگذار بر کسبوکار اکوسیستم با رویکرد نقشه شناختی فازی [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 25-54]
گردشگریشناسایی ابعاد و مؤلفههای مشارکت ذینفعان در توسعه کارآفرینی گردشگری [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 285-304]
مدیریتریسکنقش گرایش به کارآفرینی اجتماعی در توسعه بازارگرایی و همآفرینی ارزش [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 115-135]
مدلسازی ساختاری تفسیریشناسایی و طراحی مدل خوشه بندی قابلیت های خدماتی در صنایع کوچک ایران با استفاده از رویکردهای تحقیق در عملیات نرم: تبیین میک مک [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 193-223]
مدلسازی ساختاری تفسیریشناسایی و تبیین انتخاب های استراتژیک کسب وکارهای بین المللی و داخلی در ورود به بازارهای پلتفرمی دیجیتال در ایران [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 117-136]
مدل کسب &rlm؛ وکار دیجیتالشناسایی ابعاد استراتژی کسب وکار دیجیتال جهت ورود به بازارهای بین الملل [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 45-78]
مدل کسب وکارطراحی مدل توسعه کسب و کارهای کوچک و متوسط با تاکید بر نقش اقتصاد مقاومتی [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 137-158]
مدل کسبوکار پلتفرمیشناسایی و تبیین انتخاب های استراتژیک کسب وکارهای بین المللی و داخلی در ورود به بازارهای پلتفرمی دیجیتال در ایران [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 117-136]
مراحل بینالمللیسازیبینالمللیسازی یکباره یا تدریجی؟ موردکاوی فرآیند بینالمللیسازی سه کسبوکار دانشبنیان [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 93-108]
مرور نظاممندبررسی ضرورت فهم عمیقتر بدنه دانشی مدیریت استراتژیک [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 109-145]
مزیت رقابتیارزیابی منبع محور مناطق نمونه گردشگری بر اساس مدلهای رقابتمندی مقصدهای گردشگری (TDC) و تحلیل تصمیمگیری چند معیاره (MCDA) [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 101-121]
مزیت رقابتیشناسایی و طراحی مدل خوشه بندی قابلیت های خدماتی در صنایع کوچک ایران با استفاده از رویکردهای تحقیق در عملیات نرم: تبیین میک مک [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 193-223]
مزیت رقابتیارائه مدل تجارت عادلانه در جهت دستیابی به مزیت رقابتی شرکتهای صادرکننده صنایع غذایی [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 271-287]
مزیت رقابتیتاثیر قابلیت های نوآوری محصول، هوشمندی بازار، قیمت گذاری و ارتباطات بازاریابی بر مزیت رقابتی و عملکرد بین المللی کسب و کارهای کوچک و متوسطِ استان هرمزگان [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 159-178]
مزیترقابتیواکاوی نقش پاسخگویی به بازار بر عملکردصادراتی با نقش میانجی مزیت رقابتی در میان شرکتهای کوچک و متوسط [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 43-70]
مزیت نسبیارزیابی منبع محور مناطق نمونه گردشگری بر اساس مدلهای رقابتمندی مقصدهای گردشگری (TDC) و تحلیل تصمیمگیری چند معیاره (MCDA) [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 101-121]
مشارکت ذینفعانشناسایی ابعاد و مؤلفههای مشارکت ذینفعان در توسعه کارآفرینی گردشگری [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 285-304]
مصرفکنندهبازنماییِ تصاویر ذهنی مصرفکنندگان در انتخاب برندهای ایرانی [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 1-24]
مصرفکننده قومگرابررسی اثرمالکیت برند و تفاوت قیمتی برند داخلی و خارجی بر قصد خرید با تعدیل گری قومگرایی مصرفکننده [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 263-284]
مطالعه چندموردیشناسایی و تبیین انتخاب های استراتژیک کسب وکارهای بین المللی و داخلی در ورود به بازارهای پلتفرمی دیجیتال در ایران [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 117-136]
معماری دیجیتالشناسایی ابعاد استراتژی کسب وکار دیجیتال جهت ورود به بازارهای بین الملل [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 45-78]
مهاجرت کاریکدهای اخلاقی حاکمیت نسبت به مهاجران ورودی کار بر اساس اعلامیه جهانی حقوق بشر [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 147-166]
مهارتهای بازاریابیواکاوی نقش پاسخگویی به بازار بر عملکردصادراتی با نقش میانجی مزیت رقابتی در میان شرکتهای کوچک و متوسط [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 43-70]
موقعیت اجتماعیبررسی بین طبقه ای نگرش مصرف کنندگان استان کرمانشاه در خصوص محصولات چینی [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 71-91]
ن
نظریه داده بنیادطراحی مدل توسعه کسب و کارهای کوچک و متوسط با تاکید بر نقش اقتصاد مقاومتی [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 137-158]
نظریه داده بنیادطراحی الگوی توسعه بازاریابی بین الملل کشور در شرایط تحریم [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 95-113]
نقشه شناختی فازیارائه مدل شبکه همکاری بیتکوین و صنعت گردشگری: بررسی عوامل تأثیرگذار بر کسبوکار اکوسیستم با رویکرد نقشه شناختی فازی [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 25-54]
نوسازی استراتژیکمدل بینالمللی سازی شرکتهای دانشبنیان با تبیین نقش گرایش کارآفرینانه، نوسازی استراتژیک، قابلیتهای پویا و توسعه سرمایه انسانی [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 71-90]
و
واژگان کلیدی:شرکت دانش بنیانتبیین مدل نقش شرکت های دانش- بنیان بر کارآفرینی بین المللی [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 55-70]
وفاداری مشتریتاثیر تاییدیه های محصولات خارجی بر ارزش ادراک شده و وفاداری مشتریان با نقش تعدیلگری روابط فرااجتماعی (مورد مطالعه: تجهیزات دندانپزشکی) [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 159-179]
ه
همآفرینی ارزشنقش گرایش به کارآفرینی اجتماعی در توسعه بازارگرایی و همآفرینی ارزش [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 115-135]
هماهنگی بازارتاثیرپذیری عملکرد سازمان از پراکندگی قابلیتهای بازاریابی بینالمللی بین سازمانی؛ بررسی نقش میانجی انطباق برنامه بازاریابی و نقش تعدیلگر پویایی بازار و هماهنگی بازاریابی بینالمللی [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 23-42]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد