نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آینده‌نگاری شناسایی فراروندهای موثر بر آینده بازاریابی گردشگری پساکرونا (با رویکرد تحلیل ساختاری، تاثیرات متقابل) [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 245-262]

ا

  • اتحاد راهبردی فناورانه بررسی نقش رویکردهای سیاسی بین‌المللی بر انگیزه ورود به اتحادهای راهبردی فناورانه بین‌المللی (مورد مطالعه: صنعت نفت) [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 1-11]
  • ادراک منصفانه تعیین سطح ادراک اخلاقی بودن افزایش قیمت دردوره بحران ارزی (مقایسه برندهای داخلی و خارجی) [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 27-43]
  • ارزش درک شده تاثیر تاییدیه های محصولات خارجی بر ارزش ادراک شده و وفاداری مشتریان با نقش تعدیلگری روابط فرااجتماعی (مورد مطالعه: تجهیزات دندانپزشکی) [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 159-179]
  • ارزش‌گذاری تحلیل اهمیت – عملکرد عوامل مؤثر بر ارزش‌گذاری شرکت‌های نوپا جهت ورود به بازارهای داخلی و بین‌الملل [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 13-31]
  • استحکام زنجیره تامین واکاوی تأثیر کووید-19 بر زنجیره‌ تامین شرکت‌های تجارت الکترونیک [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 181-199]
  • استراتژی بررسی ضرورت فهم عمیق‌تر بدنه دانشی مدیریت استراتژیک [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 109-145]
  • استراتژی ارائه مدل بهبود عملکردصادراتی شرکت‏های صنایع غذایی در استان کرمانشاه با محوریت استراتژی لجستیک [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 137-155]
  • استراتژی کسب&rlm؛ وکار دیجیتال شناسایی ابعاد استراتژی کسب ‏وکار دیجیتال جهت ورود به بازار‏های بین ‏الملل‏ [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 45-78]
  • استراتژی‌های ترمیم خدمات واکاوی نقش موانع رویگردانی مشتریان بر استراتژی ترمیم خدمات (مورد مطالعه: صنعت بانکداری) [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 183-203]
  • استراتژی هم آواسازی گونه شناسی نظریات شکل‌دهنده استراتژی هم ‏آواسازی در کسب‌وکارهای پلتفرمی [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 249-270]
  • اعتماد مشتری طراحی مدل سلسله مراتبی بهبود کسب و کارهای صنایع دستی ایران در بستر تجارت الکترونیک با محوریت ارتقاء اعتماد مشتریان [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 223-242]
  • اعلامیه جهانی حقوق بشر کدهای اخلاقی حاکمیت نسبت به مهاجران ورودی کار بر اساس اعلامیه جهانی حقوق بشر [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 147-166]
  • اقتصاد مقاومتی طراحی مدل توسعه کسب و کارهای کوچک و متوسط با تاکید بر نقش اقتصاد مقاومتی [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 137-158]
  • الگوریتم فراابتکاری چند هدفه ارزیابی مدل‌های پرتفوی سرمایه گذاری در صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترک در بازارهای مالی جهانی (با تاکید بر الگوریتم فرا ابتکاری چند هدفه) [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 147-166]
  • انتخاب‌های استراتژیک شناسایی و تبیین انتخاب های استراتژیک کسب وکارهای بین المللی و داخلی در ورود به بازارهای پلتفرمی دیجیتال در ایران [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 117-136]
  • انطباق برنامه بازاریابی تاثیرپذیری عملکرد سازمان از پراکندگی قابلیت‌های بازاریابی بین‌المللی بین سازمانی؛ بررسی نقش میانجی انطباق برنامه بازاریابی و نقش تعدیل‌گر پویایی بازار و هماهنگی بازاریابی بین‌المللی [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 23-42]

ب

  • بازاریابی بین‌الملل طراحی الگوی توسعه بازاریابی بین الملل کشور در شرایط تحریم [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 95-113]
  • بازاریابی داخلی نقش بازاریابی داخلی در ارتقای رفتار مشتری‌مداری با تبیین نقش میانجی رفتارهای هیجانی (مورد مطالعه: مهمانداران خطوط هوایی بین‌الملل) [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 225-244]
  • بازاریابی دیجیتال شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر بین المللی شدن شرکتهای فعال در حوزه استخراج مواد اولیه (مورد مطالعه صنعت سنگ) [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 33-48]
  • بازاریابی سبز شناسایی‌ ابعاد و مولفه های مزیت رقابتی استراتژی بازاریابی سبز در صنایع غذایی کاله [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 179-197]
  • بازاریابی کارآفرینانه شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر بین المللی شدن شرکتهای فعال در حوزه استخراج مواد اولیه (مورد مطالعه صنعت سنگ) [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 33-48]
  • بازارگرایی نقش گرایش به کارآفرینی اجتماعی در توسعه بازارگرایی و هم‌آفرینی ارزش [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 115-135]
  • بازارهای بین‌الملل تحلیل اهمیت – عملکرد عوامل مؤثر بر ارزش‌گذاری شرکت‌های نوپا جهت ورود به بازارهای داخلی و بین‌الملل [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 13-31]
  • بازارهای بین‌الملل ارائه مدل برندسازی محصولات صنعتی ایران در بازارهای بین‌المللی با رویکرد تئوری داده بنیاد [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 199-226]
  • بازارهای چندسویه پلتفرم‌پایه شناسایی و تبیین انتخاب های استراتژیک کسب وکارهای بین المللی و داخلی در ورود به بازارهای پلتفرمی دیجیتال در ایران [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 117-136]
  • بازارهای مالی ارزیابی مدل‌های پرتفوی سرمایه گذاری در صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترک در بازارهای مالی جهانی (با تاکید بر الگوریتم فرا ابتکاری چند هدفه) [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 147-166]
  • بازیگری ظاهری نقش بازاریابی داخلی در ارتقای رفتار مشتری‌مداری با تبیین نقش میانجی رفتارهای هیجانی (مورد مطالعه: مهمانداران خطوط هوایی بین‌الملل) [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 225-244]
  • بازیگری عمیق نقش بازاریابی داخلی در ارتقای رفتار مشتری‌مداری با تبیین نقش میانجی رفتارهای هیجانی (مورد مطالعه: مهمانداران خطوط هوایی بین‌الملل) [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 225-244]
  • بازنمایی بازنماییِ تصاویر ذهنی مصرف‌کنندگان در انتخاب برندهای ایرانی [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 1-24]
  • بیت کوین ارائه مدل شبکه همکاری بیت‌کوین و صنعت گردشگری: بررسی عوامل تأثیرگذار بر کسب‌و‌کار اکوسیستم با رویکرد نقشه شناختی فازی [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 25-54]
  • بدنه دانش بررسی ضرورت فهم عمیق‌تر بدنه دانشی مدیریت استراتژیک [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 109-145]
  • برندسازی ارائه مدل برندسازی محصولات صنعتی ایران در بازارهای بین‌المللی با رویکرد تئوری داده بنیاد [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 199-226]
  • برندهای ایرانی بازنماییِ تصاویر ذهنی مصرف‌کنندگان در انتخاب برندهای ایرانی [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 1-24]
  • برندهای داخلی و خارجی تعیین سطح ادراک اخلاقی بودن افزایش قیمت دردوره بحران ارزی (مقایسه برندهای داخلی و خارجی) [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 27-43]
  • بین‌المللی‌سازی بین‌المللی‌سازی یکباره یا تدریجی؟ موردکاوی فرآیند بین‌المللی‌سازی سه کسب‌وکار دانش‌بنیان [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 93-108]
  • بین‌المللی سازی شرکت‌های دانش‌بنیان مدل بین‌المللی سازی شرکت‌های دانش‌بنیان با تبیین نقش گرایش کارآفرینانه، نوسازی استراتژیک، قابلیت‌های پویا و توسعه سرمایه انسانی [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 71-90]
  • بین المللی شدن تعیین روش ورود شرکت های دانش بنیان به بازار خارجی با استفاده از تکنیک های تصمیم گیری چند معیاره [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 123-146]
  • بین‌المللی شدن شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر بین المللی شدن شرکتهای فعال در حوزه استخراج مواد اولیه (مورد مطالعه صنعت سنگ) [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 33-48]
  • بوروکراسی واکاوی نقش موانع رویگردانی مشتریان بر استراتژی ترمیم خدمات (مورد مطالعه: صنعت بانکداری) [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 183-203]

پ

  • پایداری زنجیره تامین واکاوی تأثیر کووید-19 بر زنجیره‌ تامین شرکت‌های تجارت الکترونیک [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 181-199]
  • پاسخگویی‌به‌بازار واکاوی نقش پاسخگویی‌ به‌ بازار بر عملکردصادراتی با نقش میانجی مزیت رقابتی در میان شرکت‌های کوچک و متوسط [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 43-70]
  • پراکندگی قابلیت‌های بازاریابی بین‌المللی بین سازمانی تاثیرپذیری عملکرد سازمان از پراکندگی قابلیت‌های بازاریابی بین‌المللی بین سازمانی؛ بررسی نقش میانجی انطباق برنامه بازاریابی و نقش تعدیل‌گر پویایی بازار و هماهنگی بازاریابی بین‌المللی [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 23-42]
  • پشتیبانی نهادی تأثیر پشتیبانی نهادی بر عملکرد صادراتی: تحلیل نقش تلاطم بازار و جهت‌گیری نوآوری [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 79-99]
  • پویایی بازار تاثیرپذیری عملکرد سازمان از پراکندگی قابلیت‌های بازاریابی بین‌المللی بین سازمانی؛ بررسی نقش میانجی انطباق برنامه بازاریابی و نقش تعدیل‌گر پویایی بازار و هماهنگی بازاریابی بین‌المللی [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 23-42]
  • پویایی کسب &rlm؛ وکار شناسایی ابعاد استراتژی کسب ‏وکار دیجیتال جهت ورود به بازار‏های بین ‏الملل‏ [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 45-78]

ت

  • تاب‌آوری زنجیره تامین واکاوی تأثیر کووید-19 بر زنجیره‌ تامین شرکت‌های تجارت الکترونیک [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 181-199]
  • تاییدیه سازمان‌های تخصصی تاثیر تاییدیه های محصولات خارجی بر ارزش ادراک شده و وفاداری مشتریان با نقش تعدیلگری روابط فرااجتماعی (مورد مطالعه: تجهیزات دندانپزشکی) [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 159-179]
  • تاییدیه سازمان‌های قابل اعتماد تاثیر تاییدیه های محصولات خارجی بر ارزش ادراک شده و وفاداری مشتریان با نقش تعدیلگری روابط فرااجتماعی (مورد مطالعه: تجهیزات دندانپزشکی) [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 159-179]
  • تأمین مالی تحلیل اهمیت – عملکرد عوامل مؤثر بر ارزش‌گذاری شرکت‌های نوپا جهت ورود به بازارهای داخلی و بین‌الملل [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 13-31]
  • تجارت الکترونیک طراحی مدل سلسله مراتبی بهبود کسب و کارهای صنایع دستی ایران در بستر تجارت الکترونیک با محوریت ارتقاء اعتماد مشتریان [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 223-242]
  • تجارت الکترونیک واکاوی تأثیر کووید-19 بر زنجیره‌ تامین شرکت‌های تجارت الکترونیک [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 181-199]
  • تجارت عادلانه ارائه مدل تجارت عادلانه در جهت دستیابی به مزیت رقابتی شرکت‌های صادرکننده صنایع غذایی [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 271-287]
  • تجربه قبلی خرید بررسی بین طبقه ای نگرش مصرف کنندگان استان کرمانشاه در خصوص محصولات چینی [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 71-91]
  • تحریم طراحی الگوی توسعه بازاریابی بین الملل کشور در شرایط تحریم [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 95-113]
  • تحلیل مضمون طراحی شبکه مضامین تشخیص فرصت‌های کارآفرینانه در حوزه گردشگری درمانی [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 167-182]
  • ترمیم خدمات واکاوی نقش موانع رویگردانی مشتریان بر استراتژی ترمیم خدمات (مورد مطالعه: صنعت بانکداری) [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 183-203]
  • تشخیص فرصت کارآفرینانه طراحی شبکه مضامین تشخیص فرصت‌های کارآفرینانه در حوزه گردشگری درمانی [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 167-182]
  • تصمیم گیری چند معیاره تعیین روش ورود شرکت های دانش بنیان به بازار خارجی با استفاده از تکنیک های تصمیم گیری چند معیاره [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 123-146]
  • تصویر ذهنی بازنماییِ تصاویر ذهنی مصرف‌کنندگان در انتخاب برندهای ایرانی [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 1-24]
  • تغییرات قیمتی بررسی اثرمالکیت برند و تفاوت قیمتی برند داخلی و خارجی بر قصد خرید با تعدیل گری قوم‌گرایی مصرف‌کننده [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 263-284]
  • تلاطم بازار تأثیر پشتیبانی نهادی بر عملکرد صادراتی: تحلیل نقش تلاطم بازار و جهت‌گیری نوآوری [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 79-99]
  • توسعه بازار واکاوی راهکارهای توسعه بازار محصولات سالم و ارگانیک واحدهای صنایع غذایی استان کرمانشاه [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 227-247]
  • توسعه سرمایه انسانی مدل بین‌المللی سازی شرکت‌های دانش‌بنیان با تبیین نقش گرایش کارآفرینانه، نوسازی استراتژیک، قابلیت‌های پویا و توسعه سرمایه انسانی [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 71-90]
  • توسعه کسب‌وکار ارائه مدل شبکه همکاری بیت‌کوین و صنعت گردشگری: بررسی عوامل تأثیرگذار بر کسب‌و‌کار اکوسیستم با رویکرد نقشه شناختی فازی [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 25-54]
  • تئوری داده بنیاد ارائه مدل برندسازی محصولات صنعتی ایران در بازارهای بین‌المللی با رویکرد تئوری داده بنیاد [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 199-226]

ج

  • جهت‌گیری نوآوری تأثیر پشتیبانی نهادی بر عملکرد صادراتی: تحلیل نقش تلاطم بازار و جهت‌گیری نوآوری [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 79-99]

چ

  • چابکی سازمانی تاثیر کاربرد دانش، سرمایه اجتماعی و کنشگری تجارت الکترونیک بر چابکی سازمانی در پاسخ به بحران کرونا (مورد مطالعه:شرکت های صادراتی استان گلستان) [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 167-192]

ح

  • حافظه سازمانی تاثیر کاربرد دانش، سرمایه اجتماعی و کنشگری تجارت الکترونیک بر چابکی سازمانی در پاسخ به بحران کرونا (مورد مطالعه:شرکت های صادراتی استان گلستان) [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 167-192]
  • حاکمیت کدهای اخلاقی حاکمیت نسبت به مهاجران ورودی کار بر اساس اعلامیه جهانی حقوق بشر [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 147-166]

خ

  • خلق مشترک و کاربرد دانش تاثیر کاربرد دانش، سرمایه اجتماعی و کنشگری تجارت الکترونیک بر چابکی سازمانی در پاسخ به بحران کرونا (مورد مطالعه:شرکت های صادراتی استان گلستان) [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 167-192]

د

  • درک پویایی محیط شناسایی قابلیت‌های پویای موثر بر عملکرد صادراتی [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 1-21]
  • درمان طراحی شبکه مضامین تشخیص فرصت‌های کارآفرینانه در حوزه گردشگری درمانی [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 167-182]

ر

  • رفتار کارآفرینانه طراحی مدل تحلیل مسیر رفتار کارآفرینانه در کارآفرینی پیشه‌وری (موردمطالعه: صنعتگران صنایع‌دستی شهر تهران) [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 205-221]
  • رفتار مشتری‌مداری نقش بازاریابی داخلی در ارتقای رفتار مشتری‌مداری با تبیین نقش میانجی رفتارهای هیجانی (مورد مطالعه: مهمانداران خطوط هوایی بین‌الملل) [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 225-244]
  • رفتارهای هیجانی نقش بازاریابی داخلی در ارتقای رفتار مشتری‌مداری با تبیین نقش میانجی رفتارهای هیجانی (مورد مطالعه: مهمانداران خطوط هوایی بین‌الملل) [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 225-244]
  • رقابتمندی بین المللی گردشگری ارزیابی منبع محور مناطق نمونه گردشگری بر اساس مدلهای رقابتمندی مقصدهای گردشگری (TDC) و تحلیل تصمیم‌گیری چند معیاره (MCDA) [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 101-121]
  • روابط فرااجتماعی تاثیر تاییدیه های محصولات خارجی بر ارزش ادراک شده و وفاداری مشتریان با نقش تعدیلگری روابط فرااجتماعی (مورد مطالعه: تجهیزات دندانپزشکی) [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 159-179]
  • روش ورود تعیین روش ورود شرکت های دانش بنیان به بازار خارجی با استفاده از تکنیک های تصمیم گیری چند معیاره [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 123-146]
  • رویکردهای سیاسی بین‌المللی بررسی نقش رویکردهای سیاسی بین‌المللی بر انگیزه ورود به اتحادهای راهبردی فناورانه بین‌المللی (مورد مطالعه: صنعت نفت) [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 1-11]
  • رویگردانی مشتری واکاوی نقش موانع رویگردانی مشتریان بر استراتژی ترمیم خدمات (مورد مطالعه: صنعت بانکداری) [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 183-203]
  • روند شناسایی فراروندهای موثر بر آینده بازاریابی گردشگری پساکرونا (با رویکرد تحلیل ساختاری، تاثیرات متقابل) [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 245-262]

س

  • سرمایه اجتماعی بررسی تأثیر سرمایه اجتماعی بیرونی بر عملکرد صادراتی با تبیین نقش میانجی قابلیت‌های پویا [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 1-26]
  • سرمایه اجتماعی نقش قابلیت نوآوری بر عملکرد صادرات با نقش میانجی سرمایه اجتماعی [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 49-66]
  • سرمایه اجنماعی تاثیر کاربرد دانش، سرمایه اجتماعی و کنشگری تجارت الکترونیک بر چابکی سازمانی در پاسخ به بحران کرونا (مورد مطالعه:شرکت های صادراتی استان گلستان) [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 167-192]
  • سوآرا شناسایی ابعاد استراتژی کسب ‏وکار دیجیتال جهت ورود به بازار‏های بین ‏الملل‏ [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 45-78]

ش

  • شرکت دانش بنیان تعیین روش ورود شرکت های دانش بنیان به بازار خارجی با استفاده از تکنیک های تصمیم گیری چند معیاره [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 123-146]
  • شرکت دانش‌بنیان بین‌المللی‌سازی یکباره یا تدریجی؟ موردکاوی فرآیند بین‌المللی‌سازی سه کسب‌وکار دانش‌بنیان [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 93-108]
  • شرکت کوچک و متوسط بین‌المللی‌سازی یکباره یا تدریجی؟ موردکاوی فرآیند بین‌المللی‌سازی سه کسب‌وکار دانش‌بنیان [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 93-108]
  • شرکت‌های کوچک و متوسط نقش قابلیت نوآوری بر عملکرد صادرات با نقش میانجی سرمایه اجتماعی [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 49-66]
  • شرکت‌های کوچک و متوسط شناسایی عوامل تعیین‌کننده عملکرد صادراتی شرکت‌های کوچک و متوسط: مطالعه‌ای با رویکرد ترکیبی [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 91-115]
  • شرکت‌های نوپا تحلیل اهمیت – عملکرد عوامل مؤثر بر ارزش‌گذاری شرکت‌های نوپا جهت ورود به بازارهای داخلی و بین‌الملل [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 13-31]
  • شکل‌دهی مجدد منابع شناسایی قابلیت‌های پویای موثر بر عملکرد صادراتی [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 1-21]

ص

  • صادرات ارائه مدل تجارت عادلانه در جهت دستیابی به مزیت رقابتی شرکت‌های صادرکننده صنایع غذایی [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 271-287]
  • صادرات ارائه مدل بهبود عملکردصادراتی شرکت‏های صنایع غذایی در استان کرمانشاه با محوریت استراتژی لجستیک [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 137-155]
  • صادرات شناسایی عوامل تعیین‌کننده عملکرد صادراتی شرکت‌های کوچک و متوسط: مطالعه‌ای با رویکرد ترکیبی [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 91-115]
  • صنایع تولیدی ارائه مدل برندسازی محصولات صنعتی ایران در بازارهای بین‌المللی با رویکرد تئوری داده بنیاد [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 199-226]
  • صنایع دستی طراحی مدل سلسله مراتبی بهبود کسب و کارهای صنایع دستی ایران در بستر تجارت الکترونیک با محوریت ارتقاء اعتماد مشتریان [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 223-242]
  • صنایع‌دستی طراحی مدل تحلیل مسیر رفتار کارآفرینانه در کارآفرینی پیشه‌وری (موردمطالعه: صنعتگران صنایع‌دستی شهر تهران) [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 205-221]
  • صنایع غذایی واکاوی راهکارهای توسعه بازار محصولات سالم و ارگانیک واحدهای صنایع غذایی استان کرمانشاه [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 227-247]
  • صنایع غذایی ارائه مدل تجارت عادلانه در جهت دستیابی به مزیت رقابتی شرکت‌های صادرکننده صنایع غذایی [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 271-287]
  • صنایع غذایی کاله شناسایی‌ ابعاد و مولفه های مزیت رقابتی استراتژی بازاریابی سبز در صنایع غذایی کاله [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 179-197]
  • صنایع کوچک شناسایی و طراحی مدل خوشه بندی قابلیت های خدماتی در صنایع کوچک ایران با استفاده از رویکردهای تحقیق در عملیات نرم: تبیین میک مک [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 193-223]
  • صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترک ارزیابی مدل‌های پرتفوی سرمایه گذاری در صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترک در بازارهای مالی جهانی (با تاکید بر الگوریتم فرا ابتکاری چند هدفه) [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 147-166]
  • صنعت پرداخت ارائه مدل شبکه همکاری بیت‌کوین و صنعت گردشگری: بررسی عوامل تأثیرگذار بر کسب‌و‌کار اکوسیستم با رویکرد نقشه شناختی فازی [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 25-54]
  • صنعت سنگ شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر بین المللی شدن شرکتهای فعال در حوزه استخراج مواد اولیه (مورد مطالعه صنعت سنگ) [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 33-48]
  • صنعتگران طراحی مدل تحلیل مسیر رفتار کارآفرینانه در کارآفرینی پیشه‌وری (موردمطالعه: صنعتگران صنایع‌دستی شهر تهران) [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 205-221]
  • صنعت نفت بررسی نقش رویکردهای سیاسی بین‌المللی بر انگیزه ورود به اتحادهای راهبردی فناورانه بین‌المللی (مورد مطالعه: صنعت نفت) [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 1-11]

ع

  • عزت نفس بررسی بین طبقه ای نگرش مصرف کنندگان استان کرمانشاه در خصوص محصولات چینی [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 71-91]
  • عملکرد شناسایی عوامل تعیین‌کننده عملکرد صادراتی شرکت‌های کوچک و متوسط: مطالعه‌ای با رویکرد ترکیبی [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 91-115]
  • عملکرد بین المللی تاثیر قابلیت های نوآوری محصول، هوشمندی بازار، قیمت گذاری و ارتباطات بازاریابی بر مزیت رقابتی و عملکرد بین المللی کسب و کارهای کوچک و متوسطِ استان هرمزگان [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 159-178]
  • عملکرد سازمانی تاثیرپذیری عملکرد سازمان از پراکندگی قابلیت‌های بازاریابی بین‌المللی بین سازمانی؛ بررسی نقش میانجی انطباق برنامه بازاریابی و نقش تعدیل‌گر پویایی بازار و هماهنگی بازاریابی بین‌المللی [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 23-42]
  • عملکردصادراتی واکاوی نقش پاسخگویی‌ به‌ بازار بر عملکردصادراتی با نقش میانجی مزیت رقابتی در میان شرکت‌های کوچک و متوسط [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 43-70]
  • عملکرد صادرات نقش قابلیت نوآوری بر عملکرد صادرات با نقش میانجی سرمایه اجتماعی [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 49-66]
  • عملکرد صادراتی بررسی تأثیر سرمایه اجتماعی بیرونی بر عملکرد صادراتی با تبیین نقش میانجی قابلیت‌های پویا [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 1-26]
  • عملکرد صادراتی تأثیر پشتیبانی نهادی بر عملکرد صادراتی: تحلیل نقش تلاطم بازار و جهت‌گیری نوآوری [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 79-99]
  • عملکرد صادراتی شناسایی قابلیت‌های پویای موثر بر عملکرد صادراتی [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 1-21]
  • عملکرد صادراتی ارائه مدل بهبود عملکردصادراتی شرکت‏های صنایع غذایی در استان کرمانشاه با محوریت استراتژی لجستیک [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 137-155]

ف

  • فراروندها شناسایی فراروندهای موثر بر آینده بازاریابی گردشگری پساکرونا (با رویکرد تحلیل ساختاری، تاثیرات متقابل) [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 245-262]

ق

  • قابلیت‌ نوآوری نقش قابلیت نوآوری بر عملکرد صادرات با نقش میانجی سرمایه اجتماعی [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 49-66]
  • قابلیت های بازاریابی تاثیر قابلیت های نوآوری محصول، هوشمندی بازار، قیمت گذاری و ارتباطات بازاریابی بر مزیت رقابتی و عملکرد بین المللی کسب و کارهای کوچک و متوسطِ استان هرمزگان [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 159-178]
  • قابلیت های پویا بررسی تأثیر سرمایه اجتماعی بیرونی بر عملکرد صادراتی با تبیین نقش میانجی قابلیت‌های پویا [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 1-26]
  • قابلیت‌های پویا شناسایی قابلیت‌های پویای موثر بر عملکرد صادراتی [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 1-21]
  • قابلیت‌های پویا مدل بین‌المللی سازی شرکت‌های دانش‌بنیان با تبیین نقش گرایش کارآفرینانه، نوسازی استراتژیک، قابلیت‌های پویا و توسعه سرمایه انسانی [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 71-90]
  • قابلیت های خدماتی شناسایی و طراحی مدل خوشه بندی قابلیت های خدماتی در صنایع کوچک ایران با استفاده از رویکردهای تحقیق در عملیات نرم: تبیین میک مک [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 193-223]
  • قصد خرید مشتری بررسی بین طبقه ای نگرش مصرف کنندگان استان کرمانشاه در خصوص محصولات چینی [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 71-91]
  • قوم گرایی بررسی بین طبقه ای نگرش مصرف کنندگان استان کرمانشاه در خصوص محصولات چینی [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 71-91]
  • قوم‌گرایی بررسی اثرمالکیت برند و تفاوت قیمتی برند داخلی و خارجی بر قصد خرید با تعدیل گری قوم‌گرایی مصرف‌کننده [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 263-284]

ک

  • کارآفرین تبیین مدل نقش شرکت های دانش- بنیان بر کارآفرینی بین المللی [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 55-70]
  • کارآفرینی طراحی شبکه مضامین تشخیص فرصت‌های کارآفرینانه در حوزه گردشگری درمانی [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 167-182]
  • کارآفرینی شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های مشارکت ذی‌نفعان در توسعه کارآفرینی گردشگری [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 285-304]
  • کارآفرینی تبیین مدل نقش شرکت های دانش- بنیان بر کارآفرینی بین المللی [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 55-70]
  • کارآفرینی بین المللی تبیین مدل نقش شرکت های دانش- بنیان بر کارآفرینی بین المللی [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 55-70]
  • کارآفرینی پیشه‌وری طراحی مدل تحلیل مسیر رفتار کارآفرینانه در کارآفرینی پیشه‌وری (موردمطالعه: صنعتگران صنایع‌دستی شهر تهران) [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 205-221]
  • کارآفرینی گردشگری شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های مشارکت ذی‌نفعان در توسعه کارآفرینی گردشگری [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 285-304]
  • کدهای اخلاقی کدهای اخلاقی حاکمیت نسبت به مهاجران ورودی کار بر اساس اعلامیه جهانی حقوق بشر [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 147-166]
  • کرونا شناسایی فراروندهای موثر بر آینده بازاریابی گردشگری پساکرونا (با رویکرد تحلیل ساختاری، تاثیرات متقابل) [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 245-262]
  • کسب و کار بین الملل شناسایی و اولویت بندی عوامل مؤثر بر بین المللی شدن شرکتهای فعال در حوزه استخراج مواد اولیه (مورد مطالعه صنعت سنگ) [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 33-48]
  • کسب وکار کوچک و متوسط طراحی مدل توسعه کسب و کارهای کوچک و متوسط با تاکید بر نقش اقتصاد مقاومتی [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 137-158]
  • کسب‌وکارهای پلتفرمی گونه شناسی نظریات شکل‌دهنده استراتژی هم ‏آواسازی در کسب‌وکارهای پلتفرمی [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 249-270]
  • کسب‌وکارهای گردشگری شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های مشارکت ذی‌نفعان در توسعه کارآفرینی گردشگری [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 285-304]
  • کنشگری تجارت الکترونیک تاثیر کاربرد دانش، سرمایه اجتماعی و کنشگری تجارت الکترونیک بر چابکی سازمانی در پاسخ به بحران کرونا (مورد مطالعه:شرکت های صادراتی استان گلستان) [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 167-192]
  • کووید-19 واکاوی تأثیر کووید-19 بر زنجیره‌ تامین شرکت‌های تجارت الکترونیک [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 181-199]

گ

  • گرایش به کارآفرینی‌اجتماعی نقش گرایش به کارآفرینی اجتماعی در توسعه بازارگرایی و هم‌آفرینی ارزش [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 115-135]
  • گرایش کارآفرینانه مدل بین‌المللی سازی شرکت‌های دانش‌بنیان با تبیین نقش گرایش کارآفرینانه، نوسازی استراتژیک، قابلیت‌های پویا و توسعه سرمایه انسانی [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 71-90]
  • گردشگری طراحی مدل سلسله مراتبی بهبود کسب و کارهای صنایع دستی ایران در بستر تجارت الکترونیک با محوریت ارتقاء اعتماد مشتریان [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 223-242]
  • گردشگری ارائه مدل شبکه همکاری بیت‌کوین و صنعت گردشگری: بررسی عوامل تأثیرگذار بر کسب‌و‌کار اکوسیستم با رویکرد نقشه شناختی فازی [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 25-54]
  • گردشگری شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های مشارکت ذی‌نفعان در توسعه کارآفرینی گردشگری [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 285-304]
  • گردشگری پساکرونا شناسایی فراروندهای موثر بر آینده بازاریابی گردشگری پساکرونا (با رویکرد تحلیل ساختاری، تاثیرات متقابل) [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 245-262]
  • گردشگری درمانی طراحی شبکه مضامین تشخیص فرصت‌های کارآفرینانه در حوزه گردشگری درمانی [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 167-182]
  • گونه شناسی گونه شناسی نظریات شکل‌دهنده استراتژی هم ‏آواسازی در کسب‌وکارهای پلتفرمی [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 249-270]

ل

  • لجستیک ارائه مدل بهبود عملکردصادراتی شرکت‏های صنایع غذایی در استان کرمانشاه با محوریت استراتژی لجستیک [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 137-155]

م

  • مالکیت برند درک شده بررسی اثرمالکیت برند و تفاوت قیمتی برند داخلی و خارجی بر قصد خرید با تعدیل گری قوم‌گرایی مصرف‌کننده [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 263-284]
  • متغیرهای جمعیت‌شناختی تعیین سطح ادراک اخلاقی بودن افزایش قیمت دردوره بحران ارزی (مقایسه برندهای داخلی و خارجی) [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 27-43]
  • محصولات تعیین سطح ادراک اخلاقی بودن افزایش قیمت دردوره بحران ارزی (مقایسه برندهای داخلی و خارجی) [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 27-43]
  • محصولات سالم و ارگانیک واکاوی راهکارهای توسعه بازار محصولات سالم و ارگانیک واحدهای صنایع غذایی استان کرمانشاه [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 227-247]
  • مدیران شناسایی عوامل تعیین‌کننده عملکرد صادراتی شرکت‌های کوچک و متوسط: مطالعه‌ای با رویکرد ترکیبی [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 91-115]
  • مدیریت استراتژیک بررسی ضرورت فهم عمیق‌تر بدنه دانشی مدیریت استراتژیک [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 109-145]
  • مدیریت‌ریسک نقش گرایش به کارآفرینی اجتماعی در توسعه بازارگرایی و هم‌آفرینی ارزش [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 115-135]
  • مدلسازی ساختاری تفسیری شناسایی و طراحی مدل خوشه بندی قابلیت های خدماتی در صنایع کوچک ایران با استفاده از رویکردهای تحقیق در عملیات نرم: تبیین میک مک [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 193-223]
  • مدل‌سازی ساختاری تفسیری شناسایی و تبیین انتخاب های استراتژیک کسب وکارهای بین المللی و داخلی در ورود به بازارهای پلتفرمی دیجیتال در ایران [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 117-136]
  • مدل کسب &rlm؛ وکار دیجیتال شناسایی ابعاد استراتژی کسب ‏وکار دیجیتال جهت ورود به بازار‏های بین ‏الملل‏ [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 45-78]
  • مدل کسب وکار طراحی مدل توسعه کسب و کارهای کوچک و متوسط با تاکید بر نقش اقتصاد مقاومتی [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 137-158]
  • مدل کسب‌وکار پلتفرمی شناسایی و تبیین انتخاب های استراتژیک کسب وکارهای بین المللی و داخلی در ورود به بازارهای پلتفرمی دیجیتال در ایران [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 117-136]
  • مراحل بین‌المللی‌سازی بین‌المللی‌سازی یکباره یا تدریجی؟ موردکاوی فرآیند بین‌المللی‌سازی سه کسب‌وکار دانش‌بنیان [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 93-108]
  • مرور نظام‌مند بررسی ضرورت فهم عمیق‌تر بدنه دانشی مدیریت استراتژیک [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 109-145]
  • مزیت رقابتی ارزیابی منبع محور مناطق نمونه گردشگری بر اساس مدلهای رقابتمندی مقصدهای گردشگری (TDC) و تحلیل تصمیم‌گیری چند معیاره (MCDA) [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 101-121]
  • مزیت رقابتی شناسایی‌ ابعاد و مولفه های مزیت رقابتی استراتژی بازاریابی سبز در صنایع غذایی کاله [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 179-197]
  • مزیت رقابتی شناسایی و طراحی مدل خوشه بندی قابلیت های خدماتی در صنایع کوچک ایران با استفاده از رویکردهای تحقیق در عملیات نرم: تبیین میک مک [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 193-223]
  • مزیت رقابتی ارائه مدل تجارت عادلانه در جهت دستیابی به مزیت رقابتی شرکت‌های صادرکننده صنایع غذایی [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 271-287]
  • مزیت رقابتی تاثیر قابلیت های نوآوری محصول، هوشمندی بازار، قیمت گذاری و ارتباطات بازاریابی بر مزیت رقابتی و عملکرد بین المللی کسب و کارهای کوچک و متوسطِ استان هرمزگان [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 159-178]
  • مزیت‌رقابتی واکاوی نقش پاسخگویی‌ به‌ بازار بر عملکردصادراتی با نقش میانجی مزیت رقابتی در میان شرکت‌های کوچک و متوسط [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 43-70]
  • مزیت‌ نسبی ارزیابی منبع محور مناطق نمونه گردشگری بر اساس مدلهای رقابتمندی مقصدهای گردشگری (TDC) و تحلیل تصمیم‌گیری چند معیاره (MCDA) [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 101-121]
  • مشارکت ذی‌نفعان شناسایی ابعاد و مؤلفه‌های مشارکت ذی‌نفعان در توسعه کارآفرینی گردشگری [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 285-304]
  • مصرف‌کننده بازنماییِ تصاویر ذهنی مصرف‌کنندگان در انتخاب برندهای ایرانی [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 1-24]
  • مصرف‌کننده قوم‌گرا بررسی اثرمالکیت برند و تفاوت قیمتی برند داخلی و خارجی بر قصد خرید با تعدیل گری قوم‌گرایی مصرف‌کننده [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 263-284]
  • مطالعه چندموردی شناسایی و تبیین انتخاب های استراتژیک کسب وکارهای بین المللی و داخلی در ورود به بازارهای پلتفرمی دیجیتال در ایران [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 117-136]
  • معماری دیجیتال شناسایی ابعاد استراتژی کسب ‏وکار دیجیتال جهت ورود به بازار‏های بین ‏الملل‏ [دوره 5، شماره 1، 1401، صفحه 45-78]
  • مهاجرت کاری کدهای اخلاقی حاکمیت نسبت به مهاجران ورودی کار بر اساس اعلامیه جهانی حقوق بشر [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 147-166]
  • مهارت‌های بازاریابی واکاوی نقش پاسخگویی‌ به‌ بازار بر عملکردصادراتی با نقش میانجی مزیت رقابتی در میان شرکت‌های کوچک و متوسط [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 43-70]
  • موقعیت اجتماعی بررسی بین طبقه ای نگرش مصرف کنندگان استان کرمانشاه در خصوص محصولات چینی [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 71-91]

ن

  • نظریه داده بنیاد طراحی مدل توسعه کسب و کارهای کوچک و متوسط با تاکید بر نقش اقتصاد مقاومتی [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 137-158]
  • نظریه داده بنیاد طراحی الگوی توسعه بازاریابی بین الملل کشور در شرایط تحریم [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 95-113]
  • نقشه شناختی فازی ارائه مدل شبکه همکاری بیت‌کوین و صنعت گردشگری: بررسی عوامل تأثیرگذار بر کسب‌و‌کار اکوسیستم با رویکرد نقشه شناختی فازی [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 25-54]
  • نوسازی استراتژیک مدل بین‌المللی سازی شرکت‌های دانش‌بنیان با تبیین نقش گرایش کارآفرینانه، نوسازی استراتژیک، قابلیت‌های پویا و توسعه سرمایه انسانی [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 71-90]

و

  • واژگان کلیدی:شرکت دانش بنیان تبیین مدل نقش شرکت های دانش- بنیان بر کارآفرینی بین المللی [دوره 5، شماره 4، 1401، صفحه 55-70]
  • وفاداری مشتری تاثیر تاییدیه های محصولات خارجی بر ارزش ادراک شده و وفاداری مشتریان با نقش تعدیلگری روابط فرااجتماعی (مورد مطالعه: تجهیزات دندانپزشکی) [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 159-179]

ه

  • هم‌آفرینی ارزش نقش گرایش به کارآفرینی اجتماعی در توسعه بازارگرایی و هم‌آفرینی ارزش [دوره 5، شماره 3، 1401، صفحه 115-135]
  • هماهنگی بازار تاثیرپذیری عملکرد سازمان از پراکندگی قابلیت‌های بازاریابی بین‌المللی بین سازمانی؛ بررسی نقش میانجی انطباق برنامه بازاریابی و نقش تعدیل‌گر پویایی بازار و هماهنگی بازاریابی بین‌المللی [دوره 5، شماره 2، 1401، صفحه 23-42]